اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۰۱۸

گلایه‌های بانوی قایقرانی از عدم حمایت رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه

گلایه‌های بانوی قایقرانی از عدم حمایت رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه
ملی‌پوش برنزی ایران در بازی‌های آسیایی 2014 از عدم حمایت رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گلایه کرد.
۱۲:۰۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

سونیا گماری در گفت‌وگویی، درباره مراسم تجلیل از قهرمانان استان کرمانشاه که خداحافظی کرده‌اند، اظهار داشت: مدیرکل استان کرمانشاه در مراسمی از من، مریم هاشمی و حجی‌زواره که از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده‌ایم، تجلیل کرد. رئیس هیات قایقرانی با وجود اینکه از این مراسم خبر داشت، اما در نشست حضور پیدا نکرد در حالی که همه روسای هیات‌ها حضور داشتند.

وی افزود: سهراب بیگ رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه هیچ ارتباطی با ورزشکاران استان ندارد و حتی ما نمی‌توانیم با او ارتباط بگیریم. او زمان بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا و یا زمان آسیب‌دیدگی ورزشکاران هیچ تماسی نمی‌گیرد و حتی پیامکی نیز جویای حال ورزشکاران استان نیست. زمان خداحافظی از دنیای قهرمانی خیلی‌ها با من تماس گرفتند، حتی رئیس هیات ووشو نیز با من تماس داشت، اما رئیس هیات قایقرانی هیچ تماسی در این خصوص نگرفت.

گماری با بیان اینکه ورزشکاران استان کرمانشاه از رئیس هیات چشمداشت کمک مالی ندارند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم او چه مشکلی دارد. حتی زمانی که در بازی‌های آسیایی مدال گرفتم فقط یک بنر مشترک برای همه کسانی که اعزام شدند، نصب کرد. این درد دل من نیست و مشکل همه ورزشکاران است.

گماری بعد از بازگشت از مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا و کسب مدال نقره همراه ملی‌پوشان از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین